2009. január 28., szerda

Kukident

Vásárolni mentem a múlt héten valamelyik napon s arra lettem figyelmes, hogy nagyon olcsó fogfehérítő tablettákat árultak. Már csak a neve miatt is azt gondoltam, hogy ezt meg kell venni: KUKIDENT. Egy ajró valamennyit nem sajnáltam érte, úgyhogy el is vettem egyet és vittem büszkén a kassza fele. Itthon megkértem valakit, hogy forditsa le nekem, hogy kell eme izéjt használni. A dilós fejemmel azt hittem, hogy mivel tabletta, fel kell oldani vizben és öblíteni kell vele.



Miután elolvasták, kiröhögtek s tudtomra adták, hogyha majd elérem a kort, amikor műfogsorom lesz, használatba vehetem.
Megfogjuk a felső 3 fogat, kiemeljuk az egész fogsort, ugyanezt a lentivel is meg kell tenni, majd óvatosan bele kell rakni a már feloldott löttybe. Műfogsorfehérítot vettem.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Cseszd meg Adam,cseszd meg ez kurva jo!
Mondtam en,hogy olyan ragcsinak valo neve van.

Csati írta...

Gratulálok. Egy ostlander kalandjai a west side-on. :))