2009. április 9., csütörtök

Frissíteni kéne...

Frissíteni kéne..na igen
sok érdekes nem történt.
Ez sem igaz.
Sokszor már kedvem sincs az egészhez, néha meg annyira jól érzem magam(ez blogozásra és az önkéntességre egyaránt vonatkozik)...
Nemrég otthon voltam egy hetet, ami csodálatos volt. Kipihenni nem tudtam magam, aludni keveset aludtam, be is rúgtam egyszer, úgyhogy még fáradtabban jöttem vissza, mint ahogy hazamentem.
Dolgozunk, meg nem is...
Teljesen tele lett a labam közötti szervem az itteni idővel...mióta csak itt vagyok, állandó tél, hideg szél, HÓÓÓ és eső. Ahogy hazaértem, napsütés, háromnegyedes naciban es pólóban való lófrálás jött, amit szörnyen élveztem. Ezek után itt is ilyen idő lett, amit persze nem bánok.
Mielőtt hazamentem, megrohamoztam a közeli üzletet és vettem egy csomó édességet az otthoniaknak. Ezzel meg is volt pakolva a bőröndöm fele. Az úton kissé lerobbant a kocsink, úgyhogy kb fél órával késtem le a vonatot a nyugatiban, dehát ez az én szerencsém. Találtam egy másikat viszont, ami Szolnokig ment, úgyhogy arra felszálltam s István és Zsolti segítségével hazaértem (ugyanis kijöttek elém az éjszaka kellős közepén Szolnokra). Reggel 6-7 óra fele már a bejárati ajtót kulcsoltam. Az eltelt hét alatt egy csomó dolgot csináltam (vagy legalábbis próbáltam), de a lényeg az, h megpróbáltam mindenkivel találkozni.
Utolsó este buliztam egyet a Chansonban, de az olyan jó volt, h nem is néztem az órát s elág későn értem haza. Ilyen gyorsan még soha nem fejeztem be bulit :P
Hipp-hopp letusoltam, bepakoltam még a bepakolnivalót és indultam vissza a messzi s (akkor még) hűvös Lipcsébe.

Nincsenek megjegyzések: