2008. október 10., péntek

Az igazi első

Na, közkívánatra (:p) bemutatom az első igazi ebédemet, amit ÉÉÉN magam hoztam össze...nagyon finom volt, el kell mondjam. Hála istennek még csalamádét is találtam, úgyhogy minden nagyszerűen ment. Az első kép az evés előtti állapotot mutatja, a második pedig az az utánit. A mai vacsorámat is gondoltam mellékelem, de azt nem nagy cucc volt összehozni (előfagyasztott pizza, előmelegített sütő, na és persze a hasam is elő volt készítve). Tegnap amúgy megvolt az első klub-élményem. Daniel, az angol lakótársam, elvitt egy nagyon vagány klubba. Olyan volt, mint egy váralagút, és a végén volt a DJ pult. Volt egy kis asztalka is, ahol egy csomó szendvics volt, mindenki vehetett, amennyit akart. Belépő nem volt, de már csak enni is érdemes elmenni, igazán finom volt (na jó, ezt így kihasználni paraszt dolog). Álmodtam egy nagyon csúnyát valamelyik éjszaka, s ha nem felejtem el, akkor leírom következőre. Most pedig jöjjenek a biznyítékok.




Főételként almaleves, másodiknak krumpli sült hússal, mellette a savanyúság, a pohárban ásványvíz. Desszertnek csokikrémet nyalogattam kanálról. 



Ez maradt az előbb felsoroltakból = SEMMI




Ő pedig a mai vacsorám áldozata volt.

Nincsenek megjegyzések: